ΔΙΔΙΣΚΟ TWINDISC FX-700 GIA HONDA 1000HP

Πήγαινε κάτω

ΔΙΔΙΣΚΟ TWINDISC FX-700 GIA HONDA 1000HP

Δημοσίευση  tarantinodrag Την / Το Τετ Ιουλ 29, 2009 4:41 am

Clutch Masters is proud to offer the finest and most economical multi-plate clutch systems, the FX600 and FX700 Series. Clutch Masters' Twin Disc systems are pure racing technology that also works well in high performance street applications. They are designed to hold tremendous torque ratings, while retaining a very smooth operation. By using a smaller diameter clutch assembly, Clutch Masters Twin Disc systems have a reduced rotational mass, meaning quicker and smoother shifting and much better throttle response. By slightly increasing the clamping force of the pressure plate and adding to the square inches of usable disc area, CM Twin Discs significantly increase clamping values. The cover assembly is machined from billet aluminum with 25% more tensile strength than the competition's cast unit. They are available in three specific pressure ratings as well as several types of friction surfaces. The flywheel is machined from billet 6061-T6 aluminum to meet SFI spec 1.2 for competition in NHRA, NDRA, IDRC, IHRA, SCCA and NASA.



Clutch Masters Twin Disc
features:

Components can be purchased separately for economical repair.
Positive release for ease of high RPM staging and shifting.
Most have experienced better 4/10's times and averaged hundreds of passes without complications or repair

All systems include:

Cover Assembly with attached Diaphragm
Pressure Plate Ring
Two Discs
One Mid Plate
Billet Aluminum Flywheel*
Release Bearing
Pilot Bearing (when applicable)
Pressure Plate Bolts
Average weight of the entire assembly is over 50% lighter than OEM



Αντέχει 1000 άλογα ρόδα
Κερδίζει 4 δέκατα κατά μέσο όρο στα 0-402.336 μέτρα από οποιοδήποτε άλλο δισκόπλατο
Πάνω από 50% ελαφρύτερο από τα στάνταρ δισκόπλατα
ΠΡΟΣΟΧΗ κωδικός TD7, δηλαδή FX-700 που σημαίνει ανώτερο και από το FX-600 στη ποιότητα των δίσκων (Compressed Ceramic Bronze for the strip)
Ιδανικό για τέρμα γκάζι αλλαγές χωρίς πάτημα συμπλέκτη

Καινούργιο στη συσκευασία του με έγκριση NHRA και αυτοκόλλητο SFI με ημερομηνία κατασκευής Νοέμβριος 2008.

Όποιος ενδιαφέρεται pm ή email: fastfil@gmail.com
avatar
tarantinodrag
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 134
Ημερομηνία εγγραφής : 27/07/2009
Ηλικία : 43
Τόπος : larissa

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://tarantinodrag.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης